tiistai 4. syyskuuta 2018

28.7.2018 Llewpart's 10v. yllätysjuhlat


💓 Olin ja olen sanaton.


Rakas Llewpart's porukka oli järjestänyt minulle yllätysjuhlan Llewpart's walesinspringerspanielien 10v taipaleen kunniaksi.


Päivä oli ikimuistoinen ja kaverikirjaa lukiessani tulen herkistymään vielä monta kertaa.

Olen kiitollinen, kun Llewpart's koirilla on niin upeat perheet, kuten olen sanonut kasvattaja ei ole mitään ilman teitä.

Päivän ohjelmassa oli mm. koirien houkutusten highway, temppurataa, saunomista, uimista ja paljon hyvää ruokaa.


Erityiskiitos kuuluu Miinalle ja Jasminelle kun olitte organisoineet ja järjestäneet paikan, lahjat, ruuat, ohjelmat jne

Kiitos kaikille mukana olleille Oli ihana nähdä 17 punavalkoista touhottamassa yhdessä 💕

Kuvia juhlista löydät Galleriasta





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti